Štvrťročné výsledky McDonald Corp zverejnené v utorok 23.10. ukázali solídny globálny rast predaja fast foodového reťazca. Nárast predaja dosiahol 4,2%, čo je o 0,5% viac ako sa predpokladalo. Za očakávaniami zaostala sieť v Spojených štátoch. Reťazec ohlásil, že v blízkej budúcnosti sa pokúsi zmeniť predajnú stratégiu v USA s tým, že nárast bude generovaný raňajkovým menu. Práve raňajšie predaje sú možným potenciálnym ťahúňom predaja, nakoľko frekvencia zákazníkov je v tomto časovom pásme nízka. Ich zvýšenie zlepší predajné čísla.
V treťom štvrťroku bol rast na predajniach, ktoré pôsobia dlhšie ako 13 mesiacov 2,4 percenta, kým predpokladaný rast bol 2,55 percent.
Čisté príjmy dosiahli 1,64 miliardy dolárov, čo je 2,1$ na akciu.
Leave a Reply